Onsdag 19/6

Nu är det verkligen längesen jag skrev. Allt flyter på som vanligt i vår familj.
Freja mår super superbra. Hennes värden är höga hela tiden och gick knappt ner något efter sista högdosen. Hennes dagliga mediciner fick ökas, men går ändå inte ner.
Njut säger många av att hon är pigg. Visst det är mer än härligt att se henne full av energi, men varför reagerar hennes kropp inte på behandlingen?
Läkarna säger att det inte är nåt att oroa sig för, men hon har legat över vad hon ska ett bra tag, så oroliga mamma blir såklart ännu oroligare. Får se vad proverna som hon tog idag visar.
 
Idag har hon varit inne på behandling och startar även sin kortisonbehandling idag, så nu får vi fylla matförråden inför midsommar.
Hon äter faktiskt riktigt bra nu, även utan kortison. Hon har till och med gått upp lite i vikt, vilket är jättebra. Nu väger hon lite mer än när hon blev sjuk. Hade varit nöjd med att hon håller vikten, så en ökning är bara bonus.
 
Dom stora barnen har slutat skolan och fått sina betyg. Kan bara säga att jag blev väldigt stolt över dom. Med tanke på omständigheterna, så förvänta jag mig inga toppbetyg. Fast jag blev glatt överraskad!
Dom har klarat av skolan galant och kunnat närvara precis som vanligt.
 
Idag var här en och tittade på vår lägenhet. Kändes att nu börjar det närma sig med stormsteg. Om 6 veckor flyttar vi! Kommer såklart bli jättekul, men lite sorgligt är det ändå att flytta från ett ställe där vi trivs så bra.
 
Imorgon åker vi iväg över midsommar med Lasses familj. Dans, sill, jordgubbar, camping, blommor, regn, en massa barn och födelsedag. Kan väl inte bli bättre tror jag.
Ska bli skönt att komma iväg hela familjen.
 
För er som inte läst vår berättelse och sett våra fina bilder så får ni länken här.
http://essencevitae.com/
 
En dag på äventyrslandet med kusinen Nova och Lasses syster Malin. Fint väder och inget folk. Kunde åka karuseller hela tiden utan köer. En karusell åkte Freja 11 gånger på raken!
 
Hemma hos min lillebror. Här busar kusinerna på studsmattan.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback