Fredag 14/12

På morgonen var jag först på möte på skolan. Senare gick vi en runda till  villa karlsberg, där jag skulle på massage. Fått det från barncancerföreningen. Var hur skönt och avkopplande som helst.
Inte gjort så mycket mer. Har varit och handlat. Anton har åkt till sin pappa för en stund sen. Matilda ska vara hemma denna helgen.
Undrar varför Freja är så trött. Funderar på om kortisonet kan påverka blodvärdet. Kanske det är lågt. Ringde för en stund sen till avdelningen och läkaren skulle ringa upp om en stund. Får se vad han tror.
 
Freja försöker ta sig upp i trappan, kommer till knästående i alla fall.
 
 

Kommentarer

Antar att ni börjat med kortisonkuren som varar nästan en månad med nedtrappningen. En helvetesmånad. Emilia blev väldigt trött av den samtidigt som hon var rastlös.
Hon låg i mitt knä och byggde pussel. Totalnere och ett humör i botten. Inte något blev rätt eller dög. Kortisonhelvetet började vi kalla det. Och åt hela tiden.
Kramar till er <3

2012-12-14 @ 20:49:48


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback