Fredag 28/12

Idag vägrade Freja sina mediciner på morgonen. Hon gav inte upp fast vi försökte med allt i 1 1/2 timme. Förklarade, så gott det gick, varför hon skulle ta dom och visade hennes docka med sonden i näsan. Sa att Freja också skulle få en sån om hon inte tog medicinerna. Efter ett tag sa hon själv "Eja åka bil"(hon menade att vi skulle åka med henne till sjukhuset).
Ja vad fanns det för val, Lasse åkte iväg med henne vid halv elva. Nål i porten, för att kunna ge henne lugnande i blodet. Sätta sonden på plats och sen vänta en timme för observation, som man får göra när man fått lugnande.
Jag blev jätteledsen, tycker allt är så jobbigt just nu. Det kommer fram när det kommer bakslag, blir helt nedslagen. Musten går verkligen ur en. Bara 2 år kvar snart...suck!
Tog mig i kragen och städade här hemma under tiden, så jag slapp att fundera så mycket.
 
Gjorde mat lagom till dom var hemma igen. På eftermiddagen gick jag och Matilda till stan. Hon ville kolla om det fanns nåt kul på rean. Vi passade på att ta en fika tillsammans också.
 
Lasse och Freja gick ut en runda när vi kom hem, då jag passade på att laga kvällsmat.
Efter maten blev jag sminkad av Matilda och hon lockade mitt hår. Hon har talang för det, kanske inte den bästa modellen, men hon hade inte många andra att välja på här hemma=)
Sen blev det fotografering.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback