Lördag 15/12

Idag körde jag och Matilda till Pysselpärlan i Laholm. Gjorde armband och bokmärke. Matilda gjorde ett armband. Vi stannade i 2 timmar, sen handla vi present och åt lunch innan vi åkte och hämtade Matildas kusin, som skulle sova över här. Var hemma på eftermiddagen igen.
 
Var nästan bara hemma och vände. Vi skulle gå hem till farmor som fyllde år idag. Fikade och pratade en stund innan vi skulle gå vidare in till grannflickan som fyllde 3 igår.
Vi kom när alla gästerna gått. Vi vill verkligen inte vara bland folk, allra minst på barnkalas. Fikade och Freja fick leka lite, så mycket hon orkade i alla fall. Hon är väldigt trött nu pga behandlingen.
Fick med oss go mat som blivit över på kalaset, som vi åt innan jag, Matilda, Lovisa(kusinen) och Matildas kompis skulle på julkalaset på Arenahallen. Var jättebra, bättre än vad jag trott.
Träffa grannarna och Lasses goa kusin och hennes familj.
Har knappt träffat Freja idag, som varit med pappa hela dagen.
 
Eftersom jag inte tagit någon bild idag, får det bli en från Luciadagen på Freja och farmor, det är ju trots allt hennes födelsedag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback