Onsdag 26/12

Idag har det handlats, Freja skulle "tala"(betala). Skratta och busa så taket höll på att lyfta på Maxi. Alla var inte lika förtjusta av stojandet, men det strunta vi i. Flera skrattade med, men någon titta surt och var besvärad, men det bjöd vi på.
Efter en runda ute på eftermiddagen, så laga jag lite mat till kvällen. På kvällen var vi hos Micke och Tina i Åled. Min lillebror och hans familj var också där.
Jag fixa förrätten, Tina varmrätten och Linda efterrätten. Var verkligen supertrevligt och vi kunde slappna av. Stora kusinerna tog hand om Freja och var jätteduktiga, lekte och pyssla om henne, och Freja stortrivdes såklart. Märktes inte en gång att hon verka trött och somna inte förens kl.23 när vi kommit hem.
Hon fick en bok av Emil, som varit hans och den tycker hon om. Säger varje gång när hon tittar i den "fåt Emil".
Tiden gick så fort, men brukar ju göra det när man har trevligt. Freja somna ungefär när hon såg sängen:). Tack alla för god mat och ert sällskap!
 
Matilda kom hem idag, längtan blev för stor efter Freja. Hon stanna ensam hemma på kvällen och tog det lugnt. Ringde t.o.m efter oss. Trodde aldrig att Freja skulle orka så länge, så hon undra om nåt hänt. Men det hade det såklart inte, mer än att klockan som gått fort.
 
4 av Frejas alla kusiner. Nora, Nelly, Emil och Måns
 

Kommentarer
Tina o Micke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback