Torsdag 6/12

Idag har varit en lugn dag.
Freja har varit ute på förmiddagen med pappa och jag har varit hos min lillasyster och pratat och ätit lunch. Tack för idag syster yster;)
 
Ikväll har jag och Freja tagit en runda med pulkan själva. Var och titta när andra barn härja runt och åkte i backen. Freja sa "eja pinga med" (Freja springa med). Usch vad ledsen jag blir när hon inte ens kan stå på benen.
Mammor som titta och viska. Tyckte väl det var märkligt varför inte mitt barn fick upp och leka som andra barn. Blev både arg och ledsen så vi gick därifrån sen. Hade varit bättre att prata med mig, men men, finns alltid såna tyvärr.
 
Freja i pulkan uppe på backen, ledsen för inte hon kunde springa runt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback