möhippa idag

Nu när jag sätter mig här och ska skriva om vår lilla diamant inser jag att jag har ju inget att berätta idag, för jag har knappt träffat henne, bara en liten stund när jag träffa lasse och hans föräldrar nere på stan. Vet egentligen bara att hon såklart mått dåligt av biverkningarna och att febern inte vill ge med sig.
 
Jag har nämligen varit på möhippa hela dagen. Ann-Helen, Lasses kusin ska ju gifta sig. Till en början tala mitt dåliga samvete för att jag skulle stanna hemma. Känns som det inte riktigt är tillåtet att ha kul, att skratta, att klä upp sig eller allra minst dricka när man har ett så sjukt barn. Var lite orolig för att jag skulle bli ledsen mitt i allt och dra ner stämningen för de andra.
Såklart att det är tillåtet att skratta och ha kul trots min situation eller gråta även om man är på en möhippa, men för mig känns det inte lika självklart. 
Trots det tog jag mig upp i tid, duscha, sminka mig (som jag inte gjort på väldigt länge) och kom i tid och till rätt plats!
Och JA JAG HADE JÄTTEKUL!!
Vi åt och drack gott, hitta på kuliga grejer på stan och bowlade. Föjde t.o.m hem till "förfesten" där alla skulle göra sig iordning för en kväll på stan.
Jag valde att åka hem strax efter 21 och Lasses snälla pappa hämta mig och körde mig hem.
 
Tack alla för en kul dag, det behövde jag verkligen, det var en riktig vitaminkick. Hoppas ni får en riktigt kul kväll ute fast jag inte är med..hahaha
Tack speciellt till mina svägerskor Anna och Malin,för alla skratt idag, ni är underbara människor.
Ska lägga mig tidigt, så det snabbt blir morgon, så jag får träffa Lasse och Freja! Matilda är hemma med mig nu och Anton kommer äntligen hem imorgon! Älskar er alla så mycket!
 
Eftersom jag inte tagit några bilder på trollungen idag, så får det bli en bild på ekorren och hamstern eller om det var marsvinet (Anna och Malin). Kan inte bestämma mig för vad dom liknar mest, avgör själva=) 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Anette
eva B
Elisabeth
Ann-Helen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback