Ännu en helg över

Denna helgen har varit ganska okej för lilla Freja trots allt.
Igår stanna jag hemma på fm och fixa lite med städ här hemma bl.a, prata en stund med min fina underbara granne!
Sen stack jag inom bageriet och köpte den tårtan som såg godast ut och skrev ett kort som löd "Tack alla söta, fina människor som tar hand om mig och hela min familj, ni är fantastiska! Kram från Freja". Personalen blev jätteglada. Vi passade på denna helgen, för dom som vi gillar lite extra mycket jobbade denna helg.
 
Igår slapp Freja droppställningen för en stund, gav henne en extra dos morfin ist, sen gick vi ut i det fina vädret en stund. Vi trodde vi skulle kunna vara ute en stund på 10 min iaf, men det ville inte Freja, hon sa bara mer mer mer, så det fick bli en timme! Hon verkligen njöt.
 
Igår kom hela Paddes familj igen (Lasses lillebror) med ett nytt dammsugarmunstycke. Så lätt det är att dammsuga när man har ett helt sådant..haha.
Måste bara berätta vad Wille (Padde o Annas son) 2,5 år sa. Han satt i pappas knä brevid mig och Freja och tittar på mig och säger "du är fin". Man blir helt mållös vilken underbar lite kille. Precis när man känner sig som risigast förväntar mig sig inte en sån komplimang.
Natten till idag sov både jag och Lasse över på avd och sov faktiskt riktigt bra.
Tack Lasse för att du finns och stöttar mig och plockar upp mig när jag faller. Älskar dig! 
 
Idag var jag hemma på förmiddagen en sväng och kom tillbaka upp till middag. Idag bestämdes det att vi skulle prova utan morfindropp helt o hållet och prova att bara ge vid behov. Gick väl sådär kanske. Gett 3 doser sen kl.13. Får se hur det går inatt.
Hon har kräkt en del med idag, men det är troligtvis för att hon är förstoppad igen.
Var ute en stund idag också och hon ville bara mer mer mer idag igen!
Idag har Lasses syster varit på besök, sen kom farfar och farmor. Farfar spela gitarr och sjöng. Freja hon låg i pappas famn och lyssna och njöt. Han fick inte lägga undan gitarren, utan skulle bara spela mer, mer o mer.
Nu är jag hemma med dom stora, skönt att ha dom hemma igen. 
 
Här är alla småkusinerna på Lasses sida. Det är så här barn ska ha det! (Freja fick glass sen...)
Denna bilden har Freja på väggen i sitt rum.
 
 

Kommentarer
micka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback