Känslofylld dag idag

Idag har det varit både skratt och tårar. Lilla solstrålen har varit vaken mer idag, efter att dom sänkte hennes morfindropp. Ätit har hon dock inte gjort, men däremot när hon fick se maten, sa hon moos. Hennes favoritmat är nämligen moos, öttbullar och ningon!
En fantastisk nyhet var att benmärgsprovet var kanonbra. När Freja kom in hade hon 80-90% dåliga celler i benmärgen, nu hade hon 2%!
Nu är det ju så, att det kommer gå upp och ner dessa proverna såklart, men visar ju trots allt att hon svarar bra på behandlingen.
 
Vi har haft massor av besök idag. Farmor och farfar såklart med bullar, godis, läsk och choklad. Glömde ta med mig hem, så det är väl slut när jag kommer imorgon=) Lasses bror med familj kom också och busa runt. Min lillasyster Tessan fick lyssna på mig idag i massor. Tack fina du.
Jättekul att min gamla barndomskompis Jenny kom. Fin nalle fick hon, men det finaste var det hon fick av hennes dotter. Hennes smyckeskrin med smycken i, ett sånt där som spelar med en balettflicka snurrandes. Freja hon titta med stora ögon på den. Då var den intressant, för inte mycke som intresserar henne för tillfället.
 
Även ikväll fick vi besök här hemma av Tessan, satt och prata tills för en timme sen.
Sen fick jag och ungarna sån lust att gå ut i regnet, så vi gick rakt ut i ösregnet bort mot parken. Fullt med poliser ute med blåljus och polishund som spåra. Kan undra vad det handla om.
Skönt med lite luft och regn iaf..
 
Här är första bilden på alla mina älskade barn
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback