Lite piggare dag idag

Idag har Freja varit något piggare, tror det beror på att hon fått sondmat nu några dagar och hämtat krafter. Sovit största delen av dygnet sen i lördags.
På avd har vi "onsdagsträffar", där man får träffa psykolog, andra familjer i samma situation och idag var det meningen att jag skulle få massage, som anhöriga och dom sjuka barnen erbjuds dessa dagar.
Men min lillebror med familj skulle komma på besök, så jag slopa det.
Ville ändå inte egentligen, det var Lasse som tyckte jag behövde det.
 
Freja har fått 2 nya gossedjur idag, en från hennes dietist och en av personalen! Fick höra att där kommit en till leverans sen jag kommit hem till samlingen <3
 
Farmor och farfar har varit på besök, passade Freja en stund på rummet, så jag och Lasse kunde äta lunch tillsammans själva en stund.
Min lillebror med familj var som sagt på besök med massa gofika. Man lär ju inte svälta ihjäl iaf...
 
Imorgon ska jag till doktorn med Matilda, hon har en hosta som aldrig ger upp, sen blir det upp till lillan igen. Tror det var imorgon hon skulle sövas igen, blandar ihop dagarna ibland..
Har inte fått svar på benmärgsprovet, men imorgon måste det bara komma!!
 
 
En bild på trötta Freja och hennes två nya gosedjur
 
 

Kommentarer
micka
Erika
jenny
josefine
Elena
Cecilia
sofie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback