Mycket att göra idag

Måste städa här hemma..blää vill inte, men jag måste!
Sen ska jag inom stan och köpa nån smaskig fika till personalen på avdelningen. Det är dom verkligen värda, dom är så snälla, mjuka och hjälpsamma med ALLT.
Igår kväll stanna jag till nästan 22.30 och då följe en personal mig till bilen, efter allt som hänt ute senaste tiden.
Det är verkligen till att bry sig!
 
När jag kom tillbaka till Freja o Lasse igår kom jag samtidigt med våra fina grannar. Lasses två systrar hade besökt Lasse och farmor o farfar hade också varit där. Rummet var fullt av godis, kakor och en massa presenter.
Nu får det snart räcka med bara besök, för annars får vi bygga ut :)
 
Våra grannar gav henne en bok med djur, där man kunde trycka på de olika djuren, så de lät. Första gången för mig denna veckan och prata! Hon gilla verkligen boken och släppte den inte!
Hon sa flera saker då på kvällen "pappa om" "mamma om" (mamma o pappa kom), "mamma tycka" (mamma skulle trycka på den nya boken). Hon sa även grannkillens namn, som är jämgammal med Freja, Nojel (Noel).
Vilket framsteg, var underbart att höra!
 
Idag ska jag inte sova hemma ensam, utan jag stannar på sjukhuset jag med, så öde och trist när man kommer hem till ett kolsvart, tyst hem.
 
Här är nog den bästa bilden på Freja när hon är ca 4 mån, i sitt bästa element vattnet. Hon har ju babysimmat varje vecka sen hon var 2,5 mån, så det saknar hon nog oerhört
 

Kommentarer
micka
eva björkengren
Sofie
Elena
Anonym

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback