Torsdag 28/2

Lite bilder från veckan som gått!
 
Vi var och badade för en vecka sen. Matilda var med och fotograferade.
 
Sjunga "små grodorna" och hoppa runt är roligt.
 
Freja dyker igen! Gjorde det flera gånger dessutom. Ser bara hennes gula badbyxor.
 
Så här kul är det!
 
 
Efter badet gick vi upp till avdelningen, så Freja fick ge sin kompis Alice och hennes familj små presenter. Hennes mamma fick detta armbandet som jag gjort själv. Har gjort ett likadant till mig med mina barns namn innan. Blev glad att hon tyckte det var fint och fråga om jag inte kunde göra ett sånt till henne.
 
 
I helgen var jag och Lasse ute och käkade god mat och fick vara ensamma för första gången sen Freja blev sjuk. Inget man prioriterar just nu, men var välbehövt. Freja hade kul hos farmor och farfar sålänge.
 
I tisdags var det Matilda och Antons födelsedag. 14 ljus på bordet och paket på morgonen. Matilda fick teckningen från Freja att börja brinna, men det gick bra, efter att jag skrikit lite..
 
Antons paket och teckning
 
Sommartårta mitt i vintern vänta efter skolan. Freja brukar inte gilla sötsaker, men denna älskade hon.
 
Sen blev det Harrys på kvällen. Freja fick busa hos farmor och farfar sålänge. Det var tur att inte hon var med, för där var fullsatt.
 
Igår var Lasse på sjukhuset med Freja (jag låg hemma magsjuk). Hon tog prover, fick cellgift i både benet och i blodet. Det blev en lång ensam dag hemma på soffan, för dom var inte hemma förens kl.16. Måste stanna 3 timmar efter bensprutan för observation. Men allt hade gått bra. Börjar en ny period med kortison nu. Innebär att hon kommer väl äta som en häst igen.
 

Kommentarer
Ann-Helen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback