Lördag 30/3

Den senaste veckan med högdosen har gått bra. Hon fick komma hem redan sent på torsdagskväll, istället för fredag som vi trodde.
Hon är fortfarande pigg och inga biverkningar än, kommer först nästa vecka i så fall. Lite näsblod och lite blod från rumpan också, så kan bero på att hennes slemhinnor tagit lite skada redan.
 
Idag har vi firat lite påsk ute och träffat sex av Frejas kusiner. Vi har lekt , busat och grillat korv i skogen. Freja tyckte såklart det var toppen och är nu trött och nöjd.
Lånade Matildas kamera idag. Varken hon eller Anton är hemma över påsk. Lägger in lite bilder från dagen. Blir inget bildspel, eftersom inte Matilda är hemma, får väl lära mig själv snart kanske..
Tack alla för idag!
 
Pappa och Freja ska åka rutschkana.
 
Jättekul att gunga!
 
Jag och "Oliva" Olivia
 
Maja och "Bille" Wille
 
Tessan och "Tali" Charlie
 
Minstingen i gänget, Elin.
 
Freja och Nova
 
Här syns allihopa, utom jag förståss:)
 
Malin och Freja ska gömma sig för Padde.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback